Tuesday, April 10, 2012

Besday Suami

Dah lama x buat entri...byk benda nak citer, tapi duk tangguh2. This time nak citer ttg besday suami aku yg telah pun berlalu pada 6/4/2012 lps. Ape yg aku bg kat dia?. Ikutkan, suami aku mintak set batang pancing...amoh, amoh, amoh....dia mintak cam aku ni cop duit jerk. Besday aku nanti belum tentu aku dpt adiah mahal2, aku minta Samsung Galaxy pun dia just senyum kambing je kat aku. Dlm erti kata yg lebih terang lg benderang...memang x dptla, ekekeee. Jadi sempena besday dia ni aku hanya belanja dia makan. Alasan konkrit aku bg kat suami "Bagi makan tu boleh beri abg daging tambahan sbb makanan tu akan jd darah daging kita...ok what?".

Aku bagi dia pilihan. Nak aku belanja makan chicken chop ke, Pizza Hut atau...Belum sempat aku bg cadangan seterusnya dia terus m'celah "Kenny Rogers!". Mak aih, laju jer. So kat situlah aku belanja dia. Ape yg kami makan?




Americano (Suami aku bygkan air ni mcm air coklat taruk susu mcm gambar yg dia tgk dlm menu, alih2 mcm air nescafe je..kosong)
Muffin coklat

Ni pilihan suami
Dan ini pilihan isteri :)

Aku belikan kek comel je utk dia...hehehe. Ape ke benda nama penuhnya aku tak ingat. Tp nama pendek OASIS ('',)

No comments:

Post a Comment