Wednesday, May 16, 2012

Angry Birds + Birthday Suami lagi...

Salam.
Sekali lagi aku m'biarkan blog aku b'sawang...huh! Ini adalah entri yg t'tangguh. Jadi aku ringkaskan sehabis mungkin. Utk birthday suami aku yg lps, aku bukan takat blanja  makan jer, tp aku hadiahkan sesuatu yg 'sweet' sgt kt dia...(pada akulah). Ckp byk x guna, jom layan gambar...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dibungkus cantik oleh Speky Cookiez

Set Angry Birds! Aku tempah khas buat suami...sesuai ngan hobi kami skrg...hahahaa...

Angry Bird yg putih (telur) tu jer takde...never mind...
Kad buatan tgn sendiri...Aku pakai bahan apa yg ada je kat opis ni...

Muka depan...ehem :)
Kat bahagian dalam...LIFE PARTNER (FOREVER)
Mula tu jenuh gak pikir macam mana la aku nak bawak balik benda alah ni...mesti suami aku tanya 'Benda ape tu?'. Tak surprise la nanti. Nasib baik ada Yana. Kebetulan dia nak bagi aku sebahagian kecil lg dari barang2 hantaran kahwin dia untuk aku gubah. So aku tipon suami, aku minta dia jemput aku balik dgn kete sbb nak bawak byk brg! Aku sorokkan hadiah ni dlm kotak brg hantaran Yana...heheh! pandai x aku? (sambil angkat kening --> eksyenkamen)

Dah selamat bawak balik umah dan diberikan kepada yg berhak :)
Suami aku jelas t'haru dgn pemberian x disangka2 ni (rasanya la...hahaha).

Giliran suami pulak amik gambar...jadi susun camnih :))
So kalau sesapa nak order leh le lawat blog ni www.spekycookiez.blogspot. B'macam2 pilihan yang ada. cakap je korang nak mcm mana...InsyaAllah, dia boleh buatkan. Boleh disesuaikan dengan brape byk budget yg kita ada. TQVM Speky Cookiez...nanti nak order lg la ('',)

Nyum2...

2 comments: