Wednesday, June 27, 2012

Mari belajar men 'doodle'

Ya...inilah tajuk entri aku setelah hampir berabad lamanya aku diam tanpa apa2 entri. Tak mau ckp byk, aku terus ke tajuk cerita. Ntah cane masa aku dated ngan Uncle Google aritu (ntah le bila), aku  tersalah masuk umah org. Dlm umah tu aku jumpe byk doodle yg comel2. Ooooo.... (haip, tutup mulut tu sikit), baru aku tau menatang apekah doodle tu. Pastu aku terpikir, cane la gamaknya diorg buat benda alah ni? Aku apalagi, terus tanya Uncle Google. Nah! Sekali Uncle bagi begitu byk alamat rumah orang untuk aku dapatkan jawapannya. Salah satunya ialah rumah Cik @ Puan Mawar Mujahidah. Guna Excel je pun...heh! Aku apalagi meneroka keseluruh ruang rumah dia untuk berguru secara maya (pergh! ayat tak mau kalah). Pastu dengan terkial2 aku try buat satu2... Hasilnya? Meh tengok kat bawah ni :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Amacam? Cun tak doodle yg aku buat ni? Hehee...boleh la tu kan untuk 1st timer mcm aku ni ...huhuu. So pasni kena menuntut ilmu lagi. Biar lagi pandai (wlupun skrg dah cukup pandai). Wakakaaa...

Ok, tu je entri arini...Masa utk bekerja, waktu rehat sudah habes maaaa....

p/s: Anda juga boleh melawat umah Cik@Puan Nurdani untuk lebih pandai :)

No comments:

Post a Comment